Press here to visit the Homepage Press here to contact us.
Thursday, 15. November 2018  


Καλώς ήρθατε στο Βιοτεχνικό Πάρκο Ρεθύμνου (  ΒΙΟΠΑ ) Εδώ μπορείτε να βρείτε όλα τις πληροφορίες, έγγραφα, αιτήσεις που αναζητάτε σχετικά με το ΒΙΟ.ΠΑ. Ρεθύμνου.

 

Κραδασμοί στην αγορά βιντεοπαιχνιδιών

Έντονη προειδοποίηση για τα οικονομικά της αγοράς των βιντεοπαιχνιδιών εκφράστηκε στο συνέδριο που πραγματοποιείται στο Εδιμβούργο.


Ο τομέας έχει υποστεί σημαντική αναστάτωση στο επιχειρηματικό του μοντέλο, όπως ανέφερε ο Έντουαρντ Γουίλιαμς, της BMO Capital Markets. «Για τους Δυτικούς εκδότες, δεν υπήρξε καμία κερδοφορία τα τελευταία χρόνια, χωρίς καν να λάβουμε υπόψη τις επιπτώσεις του 2009», επεσήμανε. Στην Κίνα αντίθετα, οι εταιρείες εξακολουθούν να βλέπουν τα έσοδα τους να αυξάνουν.

Η διαφορά των δύο, εξήγησε ο Γουίλιαμς, είναι ο τρόπος διάθεσης των προϊόντων. Οι Δυτικοί εκδότες εξαρτώνται ακόμη στις παραδοσιακές μεθόδους των DVD και πώλησης των παιχνιδιών στα κλασικά κανάλια λιανικής. Οι Κινέζοι από την άλλη, εστιάζουν κυρίως στην πλατφόρμα των PC και χρησιμοποιούν ως κανάλι διάθεσης τα απευθείας downloads στον υπολογιστή, παρακάμπτοντας τα καταστήματα λιανικής.

Μελλοντικά μοντέλα

Σύμφωνα με τον Γουίλιαμς, τρεις είναι οι παράγοντες που επιβαρύνουν σημαντικά τα λειτουργικά κόστη των ευρωπαΪκών και αμερικανικών εταιρειών:

-Η μεγαλύτερη διάρκεια των παιχνιδιών, που σημαίνει περισσότερο χρόνο για την ανάπτυξη και υψηλότερα κόστη μισθοδοσίας.

-Οι προγραμματιστές πρέπει να δημιουργούν διαφορετικές εκδόσεις για τις διάφορες πλατφόρμες, σε αντίθεση με τη δεκαετία του 1990 που κυριαρχούσε μόνο η κονσόλα της Sony.

-Το υψηλό κόστος απόκτησης δικαιωμάτων και αδειών, ειδικά για τους αθλητικούς τίτλους όπως η σειρά FIFA της Electronic Arts.

Αυτοί οι παράγοντες εξηγούν την αποτελμάτωση στη συνολική κερδοφορία, παρά την αύξηση των πωλήσεων κατά 30 δισεκατομμύρια δολάρια, τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Ο Πίτερ Μουρ, πρόεδρος της EA Sports, ανέφερε ότι παρά τις διαφορές στην κινεζική και τις δυτικές αγορές, ο ίδιος περιμένει ότι θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικανοί αγοράζουν τα παιχνίδια τους στο μέλλον. «Στην Κίνα, οι κυρίαρχες πλατφόρμες είναι τα PC και τα κινητά. Δεν υπάρχει η ανάγκη για αγορά άλλων μηχανημάτων, και εμείς οφείλουμε να προσαρμοστούμε σε αυτά τα δεδομένα», δήλωσε και συνέχισε, «στην Ευρώπη θα δούμε περισσότερο περιεχόμενο να διατίθεται ηλεκτρονικά, μέσω σχετικών υπηρεσιών ηλεκτρονικής διανομής, ή κάποιου άλλου τρόπου».

Ο Μουρ πρόσθεσε ότι παρά τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει μια τέτοια εξέλιξη στους εμπόρους λιανικής, το μέλλον τους δεν θεωρείται αβέβαιο, ειδικά σε ότι αφορά τις πωλήσεις μηχανημάτων, κονσολών και περιφερειακών. «Η δωρεάν έκδοση του online mode στο παιχνίδι Tiger Woods θα είναι ένα πραγματικό τεστ για τις διαθέσεις των Δυτικών καταναλωτών σε ότι αφορά τα downloads». Το παιχνίδι, που θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2009, θα διαθέτει δωρεάν ένα κομμάτι του, ενώ οι καταναλωτές θα μπορούν να πληρώνουν για περισσότερο περιεχόμενο.

Είναι η έκτη χρονιά που πραγματοποιείται το συνέδριο του Εδιμβούργου, στόχος του οποίου είναι να φέρει κοντά ειδικούς και αναλυτές της αγοράς των βιντεοπαιχνιδιών, προγραμματιστές, εκδότες και μέσα ενημέρωσης, ώστε να συζητηθούν τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι κλάδοι της αγοράς.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες BBC


 

 

 

 



 

 


powered by HOTSoft.gr
ιντερνετ, δίκτυα & τηλεπικοινωνίες