Press here to visit the Homepage Press here to contact us.
Tuesday, 20. November 2018  


Καλώς ήρθατε στο Βιοτεχνικό Πάρκο Ρεθύμνου (  ΒΙΟΠΑ ) Εδώ μπορείτε να βρείτε όλα τις πληροφορίες, έγγραφα, αιτήσεις που αναζητάτε σχετικά με το ΒΙΟ.ΠΑ. Ρεθύμνου.

 

Γεωγραφικά στοχευμένη διαφήμιση/Ευρεσιτεχνία και προϊόν του Πόλου Καινοτομίας Κεντρικής Μακεδονίας

 

Πώς μπορεί μια μικρή εταιρεία να γίνει γνωστή στην περιοχή της μέσω του Internet; Μπορεί κανείς να βρει γυμναστήριο, κομμωτήριο, εστιατόριο, pet shop, φυσιοθεραπευτήριo ή συνεργείο αυτοκινήτων σε έναν μικρό Δήμο μέσω του διαδικτύου και πώς; Η λύση λέγεται «γεωγραφικά στοχευμένη διαφήμιση».


«Μέσω ενός εξειδικευμένου λογισμικού, χρησιμοποιούνται πληροφορίες από το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο κάθε περιοχής, χωρίς όμως να λαμβάνονται προσωπικά δεδομένα, ώστε ένας χρήστης να βλέπει διαφημίσεις από εταιρίες που δραστηριοποιούνται στη δική του περιοχή», αναφέρει ο Ευστράτιος Αραμπατζής, διευθυντής της εταιρείας Tero, που ανέπτυξε το εν λόγω προϊόν στο πλαίσιο της λειτουργίας του Περιφερειακού Πόλου Καινοτομίας Κεντρικής Μακεδονίας, ενός δικτύου συνεργασίας επιχειρήσεων και φορέων με αντικείμενο την έρευνα νέων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών.

«Το σύστημα Οrtelio, φέρει το όνομα ενός Ιταλού χαρτογράφου, ο οποίος συνέθεσε για πρώτη φορά μικρούς τοπικούς χάρτες και έφτιαξε τον πρώτο παγκόσμιο άτλαντα. Κάτι αντίστοιχο προσπαθούμε και εμείς, να συνδέσουμε πληροφορίες από μικρές τοπικές επιχειρήσεις με το παγκόσμιο περιεχόμενο του Ίnternet» σημειώνει ο κ. Αραμπατζής.

Τονίζει ακόμη ότι ενώ μέχρι τώρα οι οποιεσδήποτε διαφημίσεις είχαν αποδέκτες το πανελλαδικό κοινό, είναι πλέον εφικτό το περιεχόμενο της διαφήμισης να αλλάζει, ανάλογα με το σημείο όπου βρίσκεται κάθε χρήστης.

Το Ortelio, που θα διατίθεται στην αγορά από το Σεπτέμβριο, είναι ένα προϊόν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό σε ευρωπαϊκό επίπεδο και κέρδισε επάξια δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Είναι μόνο ένα από τα δεκατέσσερα νέα προϊόντα που δημιουργήθηκαν μέσα από τη λειτουργία του Περιφερειακού Πόλου Καινοτομίας Κεντρικής Μακεδονίας, ενός συστήματος που αναπτύχθηκε μέσα σε 25 μήνες, με προϋπολογισμό που ξεπέρασε τα τέσσερα εκατομμύρια ευρώ.

Μία ακόμη σημαντική εφαρμογή που διατίθεται σήμερα στην αγορά είναι ένα σύστημα GPS με GPRS, το οποίο χρησιμοποιούν εταιρίες ταξί. Μέσω του λογισμικού, ανά πάσα στιγμή είναι γνωστό το σημείο όπου βρίσκονται τα οχήματα ώστε εκείνο που βρίσκεται πιο κοντά στον πελάτη να τον εξυπηρετήσει γρήγορα και αποτελεσματικά.

Με αφορμή την ολοκλήρωση του Περιφερειακού Πόλου, ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Γιώργος Τσιότρας, τόνισε, σε συνέντευξη Τύπου, ότι στόχος του όλου εγχειρήματος ήταν η παραγωγή και διάθεση στην αγορά τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών που θα καταστήσουν την Κεντρική Μακεδονία χώρο ανάπτυξης έρευνας, τεχνολογίας και καινοτομίας.

Είπε ακόμη ότι ο Πόλος θα εξακολουθήσει να υπάρχει ενώ θα αναζητηθεί για τη λειτουργία του χρηματοδότηση από την τέταρτη προγραμματική περίοδο.

Ικανοποίηση για τη λειτουργία του Περιφερειακού Πόλου Καινοτομίας εξέφρασαν ο Αναστάσιος Μάνθος πρύτανης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (που έχει την επιστημονική ευθύνη του έργου) και ο Αναστάσιος Τζήκας Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος (αρμόδιος από πλευράς ιδιωτικής πρωτοβουλίας).

 

 

 

 



 

 


powered by HOTSoft.gr
ιντερνετ, δίκτυα & τηλεπικοινωνίες